Neem een vriend of vriendin mee naar de scouting om te laten zien hoe leuk het is! Wordt hij of zij lid van je groep? Dan verdien jij de Buddy Badge!

Vind je scouting zo leuk dat je daar je spreekbeurt wel over wil houden? Laat zien wat je juf of meester er van vond en krijg de Spreekbeurt Badge!

Heb jij de allermeeste lootjes verkocht van iedereen binnen je speltak? Dan krijg je de Topseller Badge!

Vlaggen

Heb je een weekendje of zomerkamp buiten Noord-Brabant? Dan moeten ze natuurlijk wel weten waar je vandaan komt! Dit laat je zien met deze vlag.

Heb je een weekendje of zomerkamp buiten Nederland? Dan mag je de Nederlandse vlag in je paspoort plakken om te laten zien waar je vandaan komt!

Reis je voor de scouting zelfs buiten Europa? Dan krijg je de Europeese vlag badge!

Lustrumtekens

Ben je 5 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 30 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 10 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 40 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 15 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 50 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 20 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!

Ben je 25 jaar lid bij de scouting? Dan verdien je dit lustrumteken!