Scouting Paspoort

Scouting paspoort

Het Scouting paspoort is een handig boekje voor alle jaren bij de Scouting. Van Bever tot Leiding worden alle installaties, insignes en zomerkampen bijgehouden in dit paspoort.

Wanneer je bent geïnstalleerd wordt dit ingevuld en door de teamleider van de speltak afgestempeld. Tijdens de draaidagen gaan we aan de slag met insignes, wanneer je een insigne hebt behaalt ontvang je deze van je eigen leiding in de vorm van een sticker. Plak deze over de vage insigne in het paspoort en het paspoort krijgt steeds meer kleur. Ook de zomerkampen kan je bijhouden. Achterin het paspoort is voldoende ruimte voor wel 34 zomerkampen. Dat zijn heel wat jaren lidmaatschap.

Het paspoort is echter niet gratis, we vragen hiervoor een eenmalige vergoeding van € 9,30. Voor dit bedrag ontvangt u na inschrijving een factuur zodat u het bedrag zelf over kunt maken.

Hieronder vind je alle insignes die ook in het paspoort staan. Bekijk wat voor insigne het is en wat je er voor moet doen