Zomerkamp

Locatie

Dit jaar gaan we naar Veldhoven! Het adres is: Sint Stanislaus Kostka (SSK) Knegselseweg 101, 5504NA, Veldhoven.

Aankomst

We verwachten alle kinderen op zondag 7 juli 2024 tussen 16:00 & 17:00 op bovenstaand adres. Om 17:00 zullen we het kamp officieel openen. Hierbij zijn ouders ook welkom.

Vertrek

Let op, de bevers gaan tot woensdag op kamp.

Ophalen (Bevers): woensdag 10 juli 2024 om 16:00 moeten de kinderen (en hun bagage) weer opgehaald worden.

Ophalen (overige groepen): zaterdag 13 juli 2024 om 09:00 moeten de kinderen (en hun bagage) weer opgehaald worden.

De kosten voor het zomerkamp zijn dit jaar € 79,52 voor de bevers en
€ 124,40 voor de overige groepen. Dit bedrag wordt rond 24 juni 2024 doormiddel van automatische incasso van uw rekening afgeschreven. Hierover ontvangt u nog een email met de factuur. Indien u een 3e kind heeft welke ook meegaat op zomerkamp dan krijgt u hiervoor 20% korting. Mocht uw kind een Heusdenpas hebben dan krijgt u een korting van 50%.

Opgeven

Er kan tot uiterlijk 13 juni 2024 opgegeven worden voor het zomerkamp. Opgeven gaat via de onderstaande stappen.

1. Je dient in te loggen bij Scouts Online via sol.scouting.nl. Indien je geen inloggegevens hebt of je ze niet meer weet dan staat onder de velden gebruikersnaam en wachtwoord hoe je een account kan aanvragen en hoe je de inloggegevens kan opvragen.

2. Na het inloggen kun je opgeven voor het zomerkamp door op de volgende link te klikken:

Beversformulier bevers

Welpen/Wolven/Scouts/Explorers: fomulier andere groepen

3. Let op! Per lid dient een eigen formulier te worden ingevuld door opnieuw in te loggen onder het andere lid.

4. Na het invullen van het formulier zal u een automatische e-mail krijgen als bevestiging van het opgeven. Krijgt u deze bevestiging niet neem dan contact met ons op via info@scoutingnieuwkuijk.nl.1

Ouderavond

Op donderdag 6 juni is er een ouderavond voor verdere informatie over het kamp en over onze scouting in het algemeen. De ouderavond begint om 20u op de blokhut in Nieuwkuijk. Zou u bij het opgeven zo vriendelijk willen zijn om te vermelden of u naar de ouderavond komt, en met hoeveel personen?

Gezondheidsformulier

Bij ongevallen zijn wij verplicht om aan de hulpverleners een gezondheidsformulier te overleggen met alle medische gegevens van het kind. Uiterlijk een week voor aanvang van het kamp moeten wij daarom van ieder kind in tweevoud een volledig ingevuld en ondertekend gezondheidsformulier hebben ontvangen. Indien dit niet het geval is kan uw kind niet deelnemen aan het zomerkamp. Het formulier dient via Scouts Online ingevuld te worden en tweemaal afgedrukt en ondertekend te worden ingeleverd bij de leiding. Wij willen u ook verzoeken om duidelijk te omschrijven welke medicatie uw kind gebruikt en wanneer deze moet worden gebruikt.

Het gezondheidsformulier met de titel ‘Gezondheidsformulier – Zomerkamp 2024 – Seizoen 2024/2025’ is geldig voor het zomerkamp van dit jaar én het gehele volgende seizoen. Check dus bij het printen goed of de titel overeenkomt. Het gezondheidsformulier is in te vullen via deze link.

Legitimatie

Sinds een paar jaar is het voor ieder kind verplicht om een eigen identiteitskaart of paspoort te hebben. Met name wanneer er zorg verleend moet worden wil de huisartsenpost of ziekenhuis graag een legitimatiebewijs, daarom is het noodzakelijk dat we van ieder kind een kopie van het legitimatiebewijs hebben. Deze kan u tegelijkertijd met het gezondheidsformulier inleveren.

Paklijst

Wat uw kind allemaal mee moet nemen op het zomerkamp kunt u hier vinden.

Bagage

Het is de bedoeling dat u de bagage, incl. de fiets zelf meeneemt naar het kampterrein bij het wegbrengen van de kinderen (de Bevers hoeven geen fiets mee te nemen).

Zakgeld

De Bevers, Welpen & Wolven mogen geen zakgeld meenemen.
De Scouts mogen een klein bedrag aan zakgeld meenemen.

Mobieltjes

Deze zijn voor de Bevers, Welpen & Wolven verboden. Scouts mogen een telefoon meenemen, inleveren bij de leiding en 1u per dag gebruiken.

Snoep en koeken

De kinderen mogen geen snoep of koeken meenemen tenzij voor de hele groep. Wilt u in het laatste geval er voor zorgen dat de naam van het kind erop staat en dat dit bij aankomst ingeleverd wordt bij de leiding, evenals het broodbeleg.

Heimwee protocol

Het heimwee protocol wat we binnen onze scouting hanteren is hier te lezen.

Kaarten

Uw kind weet het zeer te waarderen als er een kaart komt en is zeer teleurgesteld als hij/zij als enige geen kaart krijgt: dit gebeurt helaas ieder jaar weer. Kaarten kunt voor het kamp aan de leiding afgeven, of kunt u sturen naar het adres van de blokhut, zie bovenaan deze pagina voor het adres.

t.a.v. Scoutingkamp Scouting Nieuwkuijk “naam kind”.

Vergeten/vermiste spullen

Mocht het zo zijn dat uw kind op kamp spullen is kwijtgeraakt, dan kan u contact opnemen met de speltak van uw kind. De eerste twee zaterdagen van het nieuwe seizoen zullen wij ook alle gevonden voorwerpen in de grote zaal uitstallen, zodat u kunt komen kijken of er iets van uw kind tussen zit. Alles wat er daarna blijft liggen verdwijnt in de kledingcontainer