Ouderraad

Twee keer per jaar wordt er door de groepsraad vergaderd. De groepsraad bestaat uit alle leiding, het bestuur en facilitair team. Ook een aantal oudervertegenwoordigers (ouderraad) mogen hierbij aanwezig zijn. De ouderraad behartigt de belangen van ouders en jeugdleden, die niet bij de groepsraad aanwezig mogen zijn. De ouderraad heeft invloed op de werkwijze van de organisatie en kan advies vanuit de ouders geven bij besluitvorming. Enkele voorbeelden die ouderraad die in de groepsraad heeft voorgedragen zijn de nieuwsbrief en de wijziging van de nieuwe Scoutfit.

Mocht u als ouder ergens tegenaan lopen of een goed idee hebben, bespreek dit dan vooral met de ouderraad. Spreek ze aan of stuur ze een mailtje.

Leden van de ouderraad

Alex van Bokhoven

Bevers & Welpen

Betty van de Wiel

Explorers

Alexander van Mook

Scouts & Explorers

Positie beschikbaar

Wilt u ook lid worden van de ouderraad? Stuur dan gerust een mailtje naar de groepsbegeleider.