Verenigingsbestuur

Het verenigingsbestuur bestaat uit de onderstaande bestuursleden. De vereniging is verantwoordelijk voor het programma voor onze leden en het materiaal dat hier voor nodig is. Het onderhoud van het gebouw en terrein is de verantwoordelijkheid van de stichting. De leden van het verenigingsbestuur worden door de groepsraad in functie gekozen voor een periode van drie jaar. Hierna moeten de verenigingsbestuursleden herkozen worden.

Gian Maas

Casper Vijverberg

Daniel Boelen

Jeroen Kivits

Gerry de Groot

Groepsbegeleider

Eva van Moergastel

Groepsbegeleider

Peter Kuijs

Djoeke van der Putten

Stichtingsbestuur

Het stichtingsbestuur bestaat uit enkele bestuursleden uit het verenigingsbestuur. De stichting is verantwoordelijk voor het gebouw en omliggende terreinen. De stichting is niet verantwoordelijk voor het materiaal dat de speltakken gebruiken en de programma´s van de Scouting, dit is de verantwoordelijkheid van de vereniging. De leden van het stichtingsbestuur worden door de groepsraad gekozen voor een periode van drie jaar. Hierna moeten de stichtingsbestuursleden herkozen worden.

Gian Maas

Casper Vijverberg