Contributie

Ieder lid van Scouting Garcia Moreno Nieuwkuijk betaalt contributie. De contributie wordt geïnd door middel van een automatische incasso. Wanneer u meerdere kinderen heeft die lid zijn bij scouting Nieuwkuijk krijgt u vanaf het derde kind 20% korting op de kwartaalcontributie. Leden met een Heusdenpas krijgen 50% korting.

Voor 2024 zijn de volgende bedragen vastgesteld voor de kwartaal contributie:

• Bevers/Welpen/Wolven | € 40,35
  • Scouts | € 42,40
  • Explorers | € 44,40

Start van contributie

De contributie start na 3x proefdraaien in een groep. De start-contributie wordt naar rato berekend en u ontvangt de eerste keer altijd een factuur. Tevens ontvangt u naast de eerste contributie een factuur voor het Scouting Paspoort ter waarde van € 9,30. Dit paspoort heeft ieder lid nodig tijdens het lidmaatschap. Beide facturen moet u zelf moet overmaken!

Na de eerste contributie factuur sturen we u een incasso machtiging. Als u ons machtigt wordt de kwartaalcontributies doorgaans, op of rond de eerste werkdag na: 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober van uw rekening afgeschreven door middel van een automatische incasso.

Stoppen van contributie

Opzeggingen stoppen op de laatste dag van het lopende kwartaal en de opzegging dient in verband met de verwekingstijd van de incasso bij de bank, 10 werkdagen dagen voor het nieuwe kwartaal bekend gemaakt te worden. Deze afmelding moet schriftelijk worden ingediend bij de ledenadministratie via gegevensbeheerder@scoutingnieuwkuijk.nl en bij de eigen speltak.

Contactgegevens penningmeesters

Penningmeesters vereniging Scouting Garcia Moreno:
Daniel Boelen & Jeroen Kivits
E-mail adres penningmeesters: penningmeester@scoutingnieuwkuijk.nl

Contactgegevens gegevensbeheerder

Gegevensbeheerder vereniging Scouting Garcia Moreno:
Leo Mutsaers
E-mail adres gegevensbeheerder: gegevensbeheerder@scoutingnieuwkuijk.nl

Kampgeld

Het zomerkamp staat financieel los van de contributie en wordt ieder jaar opnieuw vastgesteld. Bij dit bedrag zijn zaken zoals eten, drinken, terrein/huur van de blokhut en verzekering inbegrepen.