Verhuur

Achter de kerk in Nieuwkuijk bevindt zich het terrein van onze Scoutinggroep Garcia Moreno. Dit terrein is opgedeeld in 2 buitenterreinen met kampvuurkuil en vlaggenmast (de totale oppervlakte beslaat ongeveer 2000 vierkante meter). Op dit terrein staat een hoofdgebouw en 2 subgebouwen, een Scoutsblokhut en een Explorerblokhut. Het hoofdgebouw en de Scoutsblokhut worden verhuurd. De Scoutsblokhut kan alleen bijgehuurd worden als extra ruimte. Voor het los huren van de scoutsblokhut dient u dit te overleggen met de beheerder. De Exporerblokhut wordt niet verhuurd.

Tevens is het mogelijk om het terrein te gebruiken voor het plaatsen van tenten. Buitenkranen zijn aanwezig (een hudo is niet toegestaan).

• Wij verhuren aan scoutinggroepen en verenigingen.
  • De doelgroep is jeugd.
  • Er wordt niet verhuurd voor feesten en partijen.

Hoofdgebouw

Het hoofdgebouw is geschikt voor max. 40 personen, hier hebben wij ook een gebruikersvergunning voor. De blokhut bestaat uit:

• één grote zaal met openhaard
  • 3 slaapzalen
  • Staflokaal met riante keuken, 4-pits gasfornuis, oven, magnetron en tevens een zithoek
  • 2 toiletruimten
  • wasgelegenheid met 2 douches en 3 vaste wastafels

Bij de huurprijs is inbegrepen
  • 2 koelkasten
  • Tafels en stoelen/banken
  • Wifi connectie

Scoutsblokhut

De scoutsblokhut kan gehuurd worden als extra ruimte voor bijvoorbeeld eten of activiteiten het gebouw is geschikt voor max. 15 personen. De blokhut bestaat uit:

• één lokaal met openhaard
  • 1 toilet

10,5 x 5,54m
(58,2 m²)

Avontuurlijke omgeving

In de omgeving van Nieuwkuijk is voldoende te beleven. Van mooie natuur zoals de Loonse en Drunense duinen tot steden zoals ‘s-Hertogenbosch. Daarnaast is de Efteling op 13 kilometer fietsafstand. Is de Efteling te ver dan is er in Nieuwkuijk de Mini Efteling.