Zij steunen ons al, iets voor u?

Waarom sponsoren?

één van de grootste

We zijn uitgegroeid tot één van de vier Scouting verenigingen in de Gemeente Heusden met meer dan 100 leden. Onze leden komen uit Nieuwkuijk, Vlijmen, Haarsteeg en omstreken.

jonge vrijwilligers

Van de vrijwilligers, die met kinderen en jongeren activiteiten voorbereiden en uitvoeren, is 75% jonger dan 25 jaar.

8 uur per week

De tijdsinvestering van vrijwilligers bij Scouting is gemiddeld 8 uur per week. Vrijwilligers in Nederland besteden gemiddeld 3 à 4 uur per week aan een vrijwillige klus.

uitdaging

Wij bieden voor kinderen en jongeren een uitdagende vrijetijdsbesteding waarbij persoonlijke ontwikkeling en respect voor anderen hoog in het vaandel staan.

Sponsor-mogelijkheden

Als vereniging zijn wij blij met iedere vorm van sponsoring. Dit kan een eenmalige of jaarlijkse donatie zijn, maar ook de levering van materialen, producten of diensten. Via onderstaande opties kiezen wij graag welke vorm van sponsoring u voor zich ziet.

(Jaarlijkse)
donatie

U kan ons eenmalig of voor meerdere jaren ondersteunen door middel van een financiële bijdrage.

U bepaalt zelf hoe groot deze bijdrage is. In eerste instantie doet u een éénmalige donatie. Na één jaar ontvangt u een e-mail of je de sponsoring wil verlengen of dat u wil stoppen met sponsoren.

In natura

Liever sponsoren door het (met korting) aanbieden van materialen, producten of diensten? Ook daarmee ondersteunt u ons als vereniging.

Via het formulier vernemen wij graag welke sponsoring u kunt aanbieden.

Crowdfunding

Wil je heel gericht een project van ons steunen dan is dit mogelijk via onze crowdfunding pagina via steunscouting.nl

Steun het project door een gewenst bedrag te sponsoren, zodat wij ons einddoel halen! Behalen van het einddoel zorgt ervoor dat wij bijvoorbeeld nieuwe tenten of pionierhout kunnen aanschaffen of een grondige renovatie van het clubhuis kunnen realiseren.

Sponsoring door middel van donatie

Ontzettend fijn dat u onze vereniging een warm hart toedraagt. Via dit formulier kunt u een éénmalige sponsoring doen in de vorm van een donatie.

Na het invullen van het formulier wordt u doorverwezen naar onze betaalpagina.

Als tegenprestatie willen wij graag uw (bedrijfs)naam en/of logo plaatsen in onze communicatiemiddelen. Hieronder kunt u de gewenste informatie aangeven.

Voor een juiste afhandeling van uw sponsoring hebben wij echter wel enkele gegevens nodig, ook als u niet vermeld wil worden. U kunt vervolgens aangeven of het een anonieme sponsoring betreft.

Wij willen je graag een bevestiging sturen van de sponsoring, hiervoor hebben wij uw e-mailadres nodig.

Volgend jaar zullen wij u ook op dit e-mailadres benaderen of u wederom onze vereniging een warm hart toedraagt. Indien u niet meer benaderd wil worden kan u zich uitschrijven in de e-mail bevestiging.

Sponsoring door middel van aanbieden materialen, producten of diensten​

Ontzettend fijn dat u onze vereniging een warm hart toedraagt. Omschrijf in onderstaande veld de sponsoring welke u kunt aanbieden. Dit betreft het gratis verstrekken van of een korting op materialen, producten of diensten.